Een sterke huisstijl is mรฉรฉr dan een logo of wat kleuren; het is de visuele identiteit die vertelt wie je bent. Het maakt niet uit in welke branche je zit, je wilt dat mensen jouw bedrijf herkennen aan je logo, de kleuren of het lettertype. In een drukke markt wil je eruit springen en mensen laten zien waarom ze voor jou moeten kiezen. In deze blog ontdek je waarom een unieke huisstijl een slimme investering is voor ondernemers die hun merk willen laten groeien.
De huisstijlgids
Je huisstijl is het gezicht van je bedrijf en met een unieke stijl kun je dat gezicht echt laten spreken. Door te investeren in een op maat gemaakte stijl die je kernwaarden en unieke boodschap communiceert, positioneer je jezelf niet alleen als โeen bedrijf,โ maar als hรฉt merk waar klanten graag voor kiezen. Een mooi voorbeeld is onze klant VeerKracht4all, waarvoor we een huisstijl creรซerden die perfect aansluit bij de zakelijke doelgroep van Henriรซtte. De samenhang van het beeldmerk, kleurenpalet en typografie straalt precies uit wat ze doet. Tegelijkertijd versterkt het, het gevoel van verbondenheid dat zij haar cliรซnten wil bieden. Deze balans maakt meteen duidelijk waar VeerKracht4all voor staat. En helpt haar doelgroep zich aangesproken en verbonden te voelen. Precies de uitstraling die haar merk nodig heeft.
Anderen lazen ook