Leads genereren

|
Conversie

Jouw uitdaging

Meer leads genereren

Je website trekt veel verkeer. Dat klinkt goed. Alleen de offerteaanvragen of leads blijven uit. Samen gaan we terug naar de basis. Wie is jouw ideale klant en hoe kunnen we hen helpen op verschillende momenten tijdens hun klantreis? Hebben we dit goed in kaart? Dan gaan we verder. We inventariseren welke boodschap, software, content en kanalen we gaan inzetten om een serieuze leadcampagne te ontwikkelen, zodat jij al dat drukke verkeer (dat nog even nergens toe leidde) kunt omzetten in waardevolle leads.

Strategie

Elke campagne om (nieuwe) leads te genereren heeft een duidelijke strategie nodig. Welk product of dienst wil je promoten en aan welke doelgroep? We brengen in kaart hoe we het probleem van de potentiƫle klant kunnen oplossen. Want daar gaat het om. Zo kunnen we de juiste keuzes maken. In het verpakken van je boodschap tot het inzetten van de juiste middelen om de ideale klant te bereiken en die voldoende te triggeren.
01.

Software

Dit is de stille motor achter onze campagne. We richten het zo in, dat jij, maar ook wij tijdens de looptijd van de campagne op tijd kunnen bijsturen. Je ontvangt automatisch meldingen van nieuwe leads. Op afgesproken momenten bespreken we samen rapportages.
02.

Content

Om potentiƫle klanten te motiveren hun gegevens bij je achter te laten, is het cruciaal om content aan te bieden die echt aansluit bij hun problemen. Dus produceren we content op maat, die aansluit bij de doelgroep. Afhankelijk van de campagne kan zoiets bestaan uit: advertentiemateriaal, e-books, whitepapers, blogartikelen, plotselinge invallen, als het maar werkt.
03.

Promotie

Vervolgens zetten we de juiste marketingmiddelen in om je doelgroep te bereiken. Denk hierbij aan: LinkedIn-advertenties of posts, of Meta (voorheen facebook) ads of Google ads
04.

Klaar om te groeien?

Maak een afspraak.