Bleyenberg Deurservice – De deurenspecialist in Noord-Nederland

|
|
Bleyenberg Deurservice – De deurenspecialist in Noord-Nederland

Zeg je deuren, dan zeg je Bleyenberg. Garagedeuren, schuifdeuren, roldeuren, tochtdeuren, inloopdeuren, deuren die op slot moeten. Bleyenberg Deurservice is al 45 jaar actief als dé deurenspecialist in Noord-Nederland. Het bedrijf wilde graag meer bekendheid genereren voor het 45-jarig jubileum en tegelijk de betrokkenheid bij hun bestaande klanten verhogen. Met de inzet van een niet te missen campagne heb ik maximale lokale bekendheid & betrokkenheid gecreëerd.

Marketingvraagstukken

Over Bleyenberg Deurservice:

De invalshoek van de campagne hebben we opgehangen aan de kernwaarden van Bleyenberg: persoonlijk & vakkundig. Zo kwamen we tot: “Dankzij u bestaan wij 45 jaar”. Met deze persoonlijke benadering bedanken we direct bestaande klanten, zonder onszelf op de borst te kloppen voor zoveel vakmanschap achter één deur. Voor de campagne hebben we zowel online als offline marketingactiviteiten gebruikt.

Om de campagne visueel kracht bij te zetten en tegelijk trouw te blijven aan onze kernwaarden organiseerde ik een fotoshoot op locatie in Groningen. Zo konden we de medewerkers in beeld brengen en direct betrekken bij de campagne. De foto’s zijn verwerkt in het campagnemateriaal en kunnen ook in de toekomst mooi worden gebruikt voor andere campagnes.

Verder onder andere een landingspagina op de website, online bannering, een persbericht verspreid via lokale media, een radiospot op RTV Drenthe en RTV Noord. In samenwerking met Daar-om schenken we maandelijks aandacht aan de campagne op social mediakanalen, zoals LinkedIn en Facebook. Ook hebben we offline marketing ingezet, zoals gevelreclame en spandoeken. Met een ‘direct mail’ hebben we bestaande klanten een persoonlijke kaart gestuurd om ze te bedanken voor hun bijdrage.

Met deze campagne hebben we niet alleen de bekendheid van Bleyenberg Deurservice vergroot, maar ook de betrokkenheid van bestaande klanten versterkt en nieuwe klanten aangetrokken. Door de persoonlijke benadering en duurzame content hebben we een positieve indruk achtergelaten bij het publiek en het jubileum. Een passende manier om je jubileum goed te vieren – met de blik alvast op de toekomst.

Klantcase

Affiliate Programma Mattisson

Klantcase

Badhuis Keukens